"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
Raznoliki su pristupi i definicije darovitosti. U znanstvenom svijetu se koristi oko 140 različitih definicija ovog pojma. Općenito bi se darovitost mogla odrediti kao sklop osobina koje omogućuju pojedincu da dosljedno postiže izrazito iznad prosječan uradak u jednoj ili više aktivnosti kojima se bavi.
Prema Pravilniku o osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju darovitih učenika darovitost djeteta određuje se u definiciji "spojem triju osnovnih skupina, osobina: natprosječnih općih ili specifičnih sposobnosti, motivacije i visokog stupnja kreativnosti, a prema sposobnostima područja darovitosti su: opće intelektualne sposobnosti, stvaralačke (kreativne) sposobnosti,
sposobnosti za pojedina umjetnička područja te psihomotorne sposobnosti."
Daroviti učenici se ističu stvaralačkim mišljenjem, apstraktnim rasuđivanjem, posjeduju širok raspon interesa i kvalitetu rada.
Dan darovitih učenika u našoj je školi obilježen natjecanjem u kojem se birao najbistrić škole. U natjecanju je ove godine sudjelovalo 49 učenika predmetne nastave. Najuspješniji u rješavanju mozgalica i zagonetki bio je učenik 7.a razreda, Sebastian Legin.
Tog su dana usmenog ispitivanja bili oslobođeni učenici - sudionici županijskih natjecanja, a u školskoj knjižnici izložbu likovnih radova pripremili su učenici razredne nastave sa svojim učiteljicama.